wtorek, 2 kwietnia 2013

Instrukcja obsługi

Hej,
W nawiązaniu do kilku maili, jakie otrzymałam w sprawie tego, jak można coś u mnie zamówić, zamieszczam poniżej instrukcję.
Jeżeli podoba Ci się któraś z rzeczy na blogu i chcesz ją zamówić, najlepiej napisz do mnie maila (lub jeżeli chcesz dopytać o szczegóły przez telefon to zadzwoń).
1. W tytule maila napisz: "zamówienie".
2. W treści maila napisz, o który produkt/produkty dokładnie Ci chodzi (każda rzecz ma swój numer oraz nazwę umieszczone pod zdjęciem, przykładowo: 45.Czerwone koraliczki (10zł)).
3. Jeżeli masz do mnie jakieś pytania, to zadaj je śmiało (np. czy są inne rozmiary, kolory, czy jest więcej sztuk).
4. Podaj mi swoje dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres, na który wysłać biżuterię, telefon (opcjonalnie).
5. Określ, w jaki sposób wysłać Ci zamówienie (list ekonomiczny-4zł, list ekonomiczny polecony-4 zł, list priorytetowy-5zł, list priorytetowy polecony- 5zł, odbiór własny- na terenie Jaworzna).
6. Gdy otrzymam Twoją wiadomość, potwierdzę zamówienie mailem, w którym wyślę Ci swoje dane i numer konta.
7. Zaraz po tym jak otrzymam przelew na konto wysyłam zamówienie.

Pamiętaj, że:
- zamówienie powyżej 1 sztuki przesyłka gratis,
- a dodatkowo do każdego zamówienia prezent!
- staram się na bieżąco aktualizować dostępność produktów, niektóre sprzedane bransoletki, mogą być dostępne znowu za jakiś czas,
- zależy mi na tym, abyś był/a zadowolony/a z zakupu mojej biżuterii i jakości obsługi, dlatego Twoja opinia jest dla mnie ważna.

Postaram się także uzupełnić dane produktów, takie jak rozmiar (jeśli nie jest uniwersalny) i dostępność kolorów :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz